ayahuascareality

Az oldal az Amazonas medence sámánvilágával foglalkozik, az ottani spirituális világot, törzsi rituálékat, szokásokat próbálom egy befogadható, olvasható formában bemutatni itt. Ebbe a világba tartozik a természet, az elemek tisztelete, a dohány és a többi szent növény, orvosság, köztük az ayahuasca. Az "ayahuasca" az Amazonasi kecsua kifejezés, aminek számos fordítása létezik, mint a "lélek liánja", a "halottak indája", a "kis halál", a halál kötele", stb. Ez egyike a számos névnek amivel illetik. Mondhatni a legelterjedtebb. Maga az ayahausca egy, az Amazonasi törzsek által kultivált szakrális orvosság, amit vallásos céllal, szertartásos jelleggel vesznek magukhoz a bennszülöttek, egy ehhez tartozó, családonként változó rituálé keretében. Számtalan eltérő részletű szertartás ismeretes, családi titkok, különlegességek, amit a sámánok többnyire bizalmasan kezelnek, mivel ez a munka komoly felelősséget igényel. Dél-Amerikában több úgynevezett szinkretikus egyház is felbukkant, akik (többnyire keresztény)vallási gyakorlataik alapjának tekintik az alkalmankénti teafogyasztást, rituális jelleggel, közösen énekelve. Utóbb nyugati orvosok is elkezdték alkalmazni, például olyan szenvedélybetegségek kezelésére, mint például függőségek, traumák. Az ember a szertartás ideje alatt rituálisan elfogyasztott gyógytea hatására gyakran fizikai rosszullétet tapasztal, gyakori, hogy ki is hányja az elmondások alapján kellemetlen ízű teát. Erről több törzs, jellegzetesen a shipibo azt tartja, hogy az ember gyakran a félelmeit, a hazugságait hányja ki. Emiatt aztán nagy becsben tartják ezt a fajta tisztulást, noha nem feltétele a megtisztulásnak. Ezután mintegy látomás formájában egy szellemi utazáson vesz részt, amit érzelmek, felismerések, képek kísérnek. Különbözőségét abban tartják az első pillanatra hasonlónak tűnő hallucinogén szerekkel szemben, hogy nem egy mesterséges világba kalauzolja a gyógyulni vágyót, hanem önnön belső világába, ahol szembesül örömével, bánatával, boldogságával, és legbelsőbb félelmeivel is. Emiatt azt tartják, az utazás gyakran megviseli az embert pszichikailag. Nem ritka az újjászületés élménye, ami után a szertartáson részt vevő képes valóban megszabadulni a korábbi terheitől, nehézségeitől. Az Amazonas-beli indiánok azt tartják róla, hogy egy csodálatos gyógyszer, aminek a segítségével az ember kapcsolatot teremthet nem csak saját belső létével, hanem a szellemvilággal is, és szembenézve minden terhével, félelmével, megszabadulhat azoktól. Eddig sem pszichikai, sem fizikai függőség nem ismert, továbbá semmilyen mellékhatás nem került dokumentálásra.

Friss topikok

  • Janos78: Üdv mindenkinek!A nevem János.1 éve voltam Iquitosba.2 hetet sikerült a dzsungel mélyén eltöltenem... (2020.04.19. 21:00) 5000 indok
  • Endre Juhász: Sziasztok! Egy megjegyzésem lenne a fenti írással kapcsolatban. Az ayahuasca italt egyértelműen te... (2019.03.09. 22:00) Különböző ayahuasca főzetek
  • : Hol szerezzek sámámt? Egy fuvescigi beszerzesere sem vagyok felkeszulve mert nincsenek ilyen kapcs... (2018.07.09. 17:03) Nem kell a sámán !
  • Péter Kobza: Szia! Ahogy látom már 7 éve ennek a postnak, de azért remélem még jelzi hogy írtak hozzá! Én egy k... (2017.08.21. 15:02) Ayahuasca főzés
  • Zoltán Morta: A videókon a Tensegrity gyakorlatai láthatóak. Mostantól Budapesten a Jurányiban keddenként részt ... (2016.09.08. 03:26) Castaneda fimjei

Konfliktus kezelés, avagy egy nyílt levél egy barátnak

2010.12.29. 21:24 - hanaura

Obejtív tényeket kedvelőknek nem lesz túl izgalmas a téma, ez itt kérem erősen személyes, dmt-bulvár jellegű írás lesz, de úgy tűnik van igény rá.

 

Egy barátról van szó, akivel közösen tartottunk egy kis házi ceremóniát, mint az a nem éppen diszkréten kezelt facebook és egyéb üzengetésekből kiderült. Én magam béke párti vagyok, nekem ez a medicin, az ayahuasca ezt tanította, és tanítja is, hiszen nagyon az út elején járok.

Tehét volt egy közös alkalmunk, ahol Lynx, többek elmondása szerint nem viselkedett megfelelően. Ezt én nem tettem szóvá, én se vagyok töléletes. A lényeg, hogy neki nagyon nagy tapasztalata van egyfajta medicinnel, ami azonban igen csak különbözik az ayahuascától, és mások próbálták ezt kifejezésre juttatni (Például Fred, például a félig holland srác, stb..), én úgy gondoltam erről nem kell már nekem beszélnem.

Innen indult minden.

Utána írtam egy cikket az ayahuascával kapcsolatos előkészületekről, mivel egy barátommal sokat beszéltünk erről, készül az első alkalmára, hát gondoltam ez egy jó lehetőség arra, hogy ha már neki leírnám amiket összeszedtem, akkor megosztom mindenkivel.

Az említett cikkben szerepelnek azok a hangulati dolgok is amiket Lynx nem úgy kezelt azon az ominózus estén ahogy azt ayahuasca medicin esetén szoktak, lásd: könyvek, sámánok, videók, stb.

És ezért én egy rossz szót se szóltam.

Erre pedig az jött le neki, hogy én üzengetek az elkövetett "hibáiról", és megindult a hadjárat tök nyilvánosan a facebook-on, illetve itt is. A face book-on a privát szférámban történtek, a képtáramban, aminek semmi köze a témához, hát töröltem is mindent, mivel a képtáram a munkáimról az nem vitafal, az egy képtár és pont. Az itteni hozzászólások maradtak természetesen.

Ezt sajnos úgy vette, hogy én neki teszek célzásokat a tévedésekre. Holott én magam is rengeteget tévedek, és nem szoktam másokat piszkálni azért mert nem tökéletesek. Tőle meg aztán végképp nagyon sokat tanultam , ellestem kaptam az együtt töltött idő alatt. Nem lennék még az se, ha ő nem lenne.

Tehát ennyi az én részem, akit érdekel, írjon Lynx-nek, szívesen megadom bárkinek a mail címét, ezzel nincs semmi baj.

 

 

Akkor a nyílt levél:

 

Kedves Lynx!

Gondolkodtam ma, hogy mit tehetnék az ügy érdekében. Engem nem érdekel a dühöd, ismerlek, és ezzel együtt szerettelek meg, így most sem foglak azonosítani azzal a fajta viselkedéssel ahogyan kezeled ezt a dolgot.

Nyilván volt valami a kettőnk ügyében, ami Téged érzékenyen érintett, és könnyen lehet, hogy ebben én is hibás vagyok, az út elején járok, nem vagyok tökéletes, még mindig!:)

Amikor viszont -személyesen- lett volna lehetőséged jelezni ezt, nem tetted. Utána megírtam az előkészületes cikket, amit személyes sérelemnek vettél. Holott pont arról szólt, amiről: felkészülés az ayahuascára, ahogy másoktól láttam, hallottam, olvastam. És nem több.

Azaz a cikk nem véleményeket tartalmazott, hanem másoktól látott tényeket, vagy minimum saját élményeket, és egy sort sem szántam Neked, ha mondani valóm lett volna, akkor elmondom. Te voltál az akinek volt mondandója, és ezt meg is tetted a facebook-on nyilvánosan, stb...

Szóval én most azzal igyekszem segíteni, hogy nem azonosítalak a jelenlegi viselkedéseddel, és továbbra is ugyanazt az eszméletlen jó embert látom Benned akit megismertem, és megszerettem, és akinek rengeteg dolgot köszönhetek!

Belemehetnék a vádakba, hidd el, akár nyilvánosan is, de én tisztellek annyira, hogy úri ember módjára kezeljem Veled ezt a kialakult helyzetet, és remélem Te is így teszed.

Nem akarlak, és nem foglak meggyőzni semmiről, nem ez a lényeg. Próbálok nem hibást, vagy hibásakat keresni, hiszen egyikünk se ártatlan. Viszont ha képviselünk valamit, akkor ez a stílus elfogadhatatlan, ha valaki rákeres az oldalatokra (és én tapintatból nem írom ki a nevét, se más hasonló dolgot), vagy ide, akkor ezt fogja látni???

Szóval ha valamit elkövettem, amiért ez a megsértődés kialakult, akkor a bocsánatodat kérem, mert sosem voltam ellened. Hogy Te ellenem akarsz-e lenni az a Te dolgod, a sok éves tapasztalatod, életudat szerintem sokkal de sokkal több annál, mint amit mutatsz ezzel az egésszel.

De ezt meg is kell tudni őrizni, többek közt azzal ,hogy ha baj van, akkor az ügyünkhoz méltó módon kezeljük a helyzetet, és ne így. Nem látom értelmét belemenni a részletekbe, mert utálok veszekedni. A veszekedés nekem annyit tesz, hogy két ember egója üvölt ezerrel, és egyik se hall semmit a másikból, és Lynx, nekem ezzel az ellenerővel semmi dolgom nincs.

Veled viszont annál inkább, úgyhogy most csendben várok, ameddig nem indulatok, egók feszülnek egymásnak, hanem két ember le tud ülni megbeszélni normális módon, hogy mi volt a probléma,és orvosolni tudják azt egy építő módon, szemtől szembe.

Ezzel együtt is továbbra is megvédem magamat. Tehát ha akár ide, vagy a facebook-ra ilyen rágalmazó, düh-bombákat küldesz, azokat törölni fogom, mert ha én nem is vagyok szent, de az ügy amiért itt fáradozok, az az. És ha ez azt jelenti, hogy mocskos Hanaura cenzúráz, akkor igen, a mocskos Hanaura cenzúrázni fog. Nem támadtalak, de meg tudom és meg is fogom védeni magamat is, és ezt az egészet is amiben találkoztak az utaink, és remélem folytatódni is fognak, mert én továbbra is úgy hiszem , hogy dolgunk van egymással, és azt hiszem ezt belül te is hasonlóan gondolod.

Úgy látszik az élet most arra tanít minket, hogy ha van valami nézetkülönbség akkor azt tanuljuk meg magunkhoz, egymáshoz, és az általunk képviselni próbált ügyhöz méltóan kezelni, és nagyon bítózom benne, hogy sikerülni is fog.

 

Ennyi. Bárkit ha érdekelnek részletek, szívesen elmondom ahogyan én látom, de ez esetben kérem hogy Lynx oldalát is halgassa meg. Korrekt leszek és nem írom ide ki az email címét, de aki kéri, mert szeretne beszélgetni vele erről, annak szívesen megadom, nincs takargatni való, mivel-ahogy mondtam- egy egészen jelentéktelen dolgon csúszott meg a kettőnk ügye, és ebből generálódott ez az egész cirkusz. Így a valódi kérdés nem az hogy azt a vihart a kanál vízben melyikünk hozta össze, feltehetőleg senki se ártatlan a dologban, hanem hogyan kezeljük, hogyan rendezzük. Aki szeretne a témához szólni, továbbra is szabad kommentelési lehetőség van, én pedig remélem, hogy higgadt fejjel, az eddigiekhez méltó módon tudjuk rendezni a dolgainkat, akár példát, segítséget mutatva másoknak akik haosnló helyzetben kerültek.

Nincsenek ártatlan emberek, mi sem vagyunk azok.

A kérdés a dolgok megoldása.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ayahuascareality.blog.hu/api/trackback/id/tr522546991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lynx- · http://inipi.wicca.hu/ 2010.12.30. 11:56:48

Hát Jó akkor röviden amennyire csak lehet leírnám a frankót nektek az én szemszögemből .Itt a fenti levél alapján semmi problémakezelés és jó szándék nincs a barátságról meg pláne messze van és ezek után biztos ott is marad .Azzal kezdeném hogy ezt elsősorban neked szánom Sajti és a külső érdeklődőknek akik nem ismernek téged és nem ismerik legalább is ezt az Aya Medicint közelebbről.A Hazai Medicine kör JÓL ismer mind2őnket.Szóval teljességgel felesleges veled komolyabban foglalkozni hiszen hazudsz már akkor IS amikor kérdezel.jellemtelenségedből adódóan most is koholod a kitalációid de végre nem kígyó módjára a távolból célozgatsz hanem végre szemtől szembe hazudsz ami már persze 1 nagy eredmény nálad.Én már lassan 1 éve olvasgatom hellyel közzel ezt a Blogot és nem is zavart addig a percig míg nem kezdtél másokkal,velem példálozni vagy pedáloztatni.Sokszor Rád lett szólva több helyről is másoktól is hogy amit művelsz itt ezen a szánalmas blogodon az veszélyes és tiszteletlen másokra és magadra nézve is.Nem is beszélve az Aya Medicinről, amit csak a tőled megszokott harácsolós módon olcsó stílusban adod elő és közben fényezed magad vele,giccs.Egyszerűen nem tanulsz belőle,Tőle, és talán azért is van hogy az eddigi kb 8-10 'közös'Medicine "élményünkből"alkalomból amit én is (mások is)láttam és átéltem veled MINDIG és MINDEN Medcine rendszeresen odacsap a földhöz téged mint egy hazug gyereket kivétel nélkül.A homeopátiás fél kisadagtól már fetrengve és őrjöngve jajveszékelsz hogy megőrültél szó szerint stb és szívod mindig másoktól az energiát mint egy vámpír és "kezelteted magad" gondozni ápolni kell kivétel nélkül téged rendszeresen minden esetben.Bárcsak az olvasóid is látnának ilyenkor ahogy veled van a gond és szinte feltartod a ceremoniákat stb.Na mármost többek közt ezért is lettél nem kívánatos személy több helyen is és lettél kizárva a Shuar szerekről nyár óta pl.Hja meg ahogy az 'ajándékod'a dob amit Neki H-nak adtál nagyképűen és amikor fizetni kellett volna a részvételedért rá fogtad hogy benne van a dob árában amit neki adtál hogy vonják le .Ahaha lol a pofátlanságaidnak nincs határa .A Holland gyerek és 'Fred' nem mondtak rólam semmi negatívumot ezt most gyorsan kitaláltad (CHEAP SHOT)PLEKNI ÜTÉS rád jellemzően) ,Ők többször hívnak engem Medicine szerre ki europa szerte és jönnek is a miénkre Mindenki aki a Hazai'M'körben van tudja ezt stb szóval sokan átlátunk ezen amit művelsz és csak azoknál van esélyed akik nem ismerik a Medicineket még és téged.Én nem szórakozásból írok neked mert utálom minden percét elhiheted, hogy egy ilyen béna dologgal kell hogy foglalkozzak mert sajna nagyon is érint ez amikor emberek kérdezik tőlem hogy ez a fasz megint mit írt és mit is ért ezen a blogirományon stb.Nem szeretem amikor még ha távolról is DE következtetni lehet privát dolgainkra mert te pofátlanul megírod és tudálékoskodsz,csak villogni akarsz laikusok,és mások előtt.Az a másik gond hogy úgy viselkedsz hogy ebből komoly gondok lehetnek a jővőben és féltem és mások is a magam és mások biztonságát munkáját hogy elbaszol valamit de nagyon és ránkhúzod a rosszat és akkor annyi .A facebookon csak kommenteltem azt hogy amikor írtad "sajnálom ezt az ajándékot amit karácsonyra adtam" az egy gyenge dolog ajándékot sajnálni stb és a többi. te ezt törölted hogy a cuki imaged ne sérüljön a kedves barátnőid körében pfuj .Gusztustalan 1 stílusban nyomulsz agyon cukormázozott gejj az egész megnyilvánulásod Sajnos .Szóval áljj le rólam és NE célozgass mert tudod nagyon jól hogy végig fogom ezt védeni és harcolni
Márton Attila - Lynx

hanaura 2010.12.30. 13:33:21

Lynx, köszi a választ!
Az átláthatóság kedvéért igyekszem részleteiben válaszolni én magam is, ezért ahol valamit reagálok, odabiggyesztettem a "válasz:" szót, a Tieidet pedig idézetként odatettem minden esetben, ez így remélem átlátható, és praktikus így.

"Hát Jó akkor röviden amennyire csak lehet leírnám a frankót nektek az én szemszögemből .Itt a fenti levél alapján semmi problémakezelés és jó szándék nincs a barátságról meg pláne messze van és ezek után biztos ott is marad .Azzal kezdeném hogy ezt elsősorban neked szánom Sajti és a külső érdeklődőknek akik nem ismernek téged és nem ismerik legalább is ezt az Aya Medicint közelebbről.A Hazai Medicine kör JÓL ismer mind2őnket.Szóval teljességgel felesleges veled komolyabban foglalkozni hiszen hazudsz már akkor IS amikor kérdezel.jellemtelenségedből adódóan most is koholod a kitalációid de végre nem kígyó módjára a távolból célozgatsz hanem végre szemtől szembe hazudsz ami már persze 1 nagy eredmény nálad.Én már lassan 1 éve olvasgatom hellyel közzel ezt a Blogot és nem is zavart addig a percig míg nem kezdtél másokkal,velem példálozni vagy pedáloztatni."

VÁLASZ:
Korábban azt mondtad nekem, hogy szereted a blogomat és az írásaimat. El tudom fogadni, ha nem így van valójában, de többek közt Tőled kaptam a legtöbb bátorítást, mert a kapcsolatunknál fogva nagyon sokat jelentett a véleményed. Sajnálom, ha ez közben derült ki hogy nem is így volt, így tényleg magamból csináltam hülyét amikor elhittem hogy szereted az oldalt, az írásokat, stb.
Próbálok tanulni a dologból.

"Sokszor Rád lett szólva több helyről is másoktól is hogy amit művelsz itt ezen a szánalmas blogodon az veszélyes és tiszteletlen másokra és magadra nézve is."

VÁLASZ:
Pont diszkréciós okból nem szoktam neveket, helyeket mondani, vagy bármi olyat igyekszem kerülni, ami veszélyeztethet akárkit is. Amik főzetekkel, és egyebekkel kapcsolatos dolgok, ott szintén igyekszem biztonságos dolgokról írni, rengeteg könyvem van, olvasok folyamatosan a téma után, kapcsolatot tartok fenn emberekkel, akik ezt értik, és teszik, és próbálok mindenhonnan tanulni, többek közt Tőled is, mert van mit, nem is keveset.

"Nem is beszélve az Aya Medicinről, amit csak a tőled megszokott harácsolós módon olcsó stílusban adod elő és közben fényezed magad vele,giccs."

VÁLASZ:
Soha nem írtam arról, hogy én egy szép, okos, ügyes srác vagyok. Egy szenvedő, útkereső emberként rátaláltam valamire amit igazinak, hasznosnak, őszintének, és tisztának gondoltam, innen indult nálam. És ezt próbáltam megosztani azokkal akiket ez érdekel. Nagy szerencse, ha valaki beszél angolul, mint például Te, mert akkor biztos több az én oldalamnál szimpatikusabb oldal van, ahol érdemes olvasni. Én elsősorban azokhoz szólok, akiknek ez tök mindegy mi okból, de nem adatik meg. Magyarán nem magamért dolgozom. Hiszed vagy sem, de még nem kaptam bonbonokat a blogomért, egyszer se akart senki lefeküdni velem azért mert én vagyok az ayahuascarelity-s csávó, és béke díjat se kaptam…

"Egyszerűen nem tanulsz belőle,Tőle, és talán azért is van hogy az eddigi kb 8-10 'közös'Medicine "élményünkből"alkalomból amit én is (mások is)láttam és átéltem veled MINDIG és MINDEN Medcine rendszeresen odacsap a földhöz téged mint egy hazug gyereket kivétel nélkül."

VÁLASZ:
Ez is abból adódik, hogy Te északon tanultál, ez pedig a déli út, itt nem kell erősnek, bátornak, harcedzettnek lenni.
Az ayahuasca meg nem arról szól hogy ki a keményebb csávó, ehhez elég kimenni a Blahára, és ott még társak is vannak ehhez a "férfias" versenyszellemhez.
Ha megnéztél már pár ayahuasca videót (szívesen linkelek Neked) ez egy nagyon gyakori dolog. Sőt. A tisztulás része azoknál, akiknél sok a tisztulni való. Itt nem kell harcedzettnek lenni, itt csak olyan az ember amilyen.

"A homeopátiás fél kisadagtól már fetrengve és őrjöngve jajveszékelsz hogy megőrültél szó szerint stb és szívod mindig másoktól az energiát mint egy vámpír és "kezelteted magad" gondozni ápolni kell kivétel nélkül téged rendszeresen minden esetben."

VÁLASZ:
Köszönöm a tükröt, ez egy igazi barát, igyekszem a jövőben erre odafigyelni!
A homeopátiás adagról csak annyit, hogy a medicin nem dózis kérdése, az csak az egó játéka, én ilyen férfi vagyok, én egy fél vödrös ember vagyok, én olyan vagyok…mindenki vegye magához azt amivel dolgozni tud. Nagy szerencsém van, mert kisebb adagok is megnyitják azokat a kapukat.
Egyébként nem tudom figyelted-e, de többek között a sámánok se vedelik liter szám.

"Bárcsak az olvasóid is látnának ilyenkor ahogy veled van a gond és szinte feltartod a ceremoniákat stb.Na mármost többek közt ezért is lettél nem kívánatos személy több helyen is és lettél kizárva a Shuar szerekről nyár óta pl."

VÁLASZ:
Minden szertartáson elhangzott, a fő szervező szájából, hogy szívesen látnak, és várják a visszatérésem. Ami a nyári konfliktust illeti,azért pedig már megkaptam pont az érintettől a visszajelzést, hogy igen is jó úton jártam.

"Hja meg ahogy az 'ajándékod'a dob amit Neki H-nak adtál nagyképűen és amikor fizetni kellett volna a részvételedért rá fogtad hogy benne van a dob árában amit neki adtál hogy vonják le .Ahaha lol a pofátlanságaidnak nincs határa ."

VÁLASZ:
A részvételünk lehetőségénél fel se merült a dob, erről sem a szervező, sem a sámán nem tudott. Ez egy utólagos meglepetés volt, egyfajta köszönet nyilvánítás, hála azért amit ketten kaptunk anno. Alkudozás meg végképp nem volt erről kérdezd H-t, mert Ő beszélte le az egészet.
(Erről megkérdezhetnéd H-t is, közös ajándék volt, és akkor nem állítanál ekkora képtelenségeket. Már rég le volt tisztázva a részvétel, amikor dobról szó se volt. És mindezt R-rel a H beszélte l. Akkor most kit kritizálsz? Engem vag H-t??)

"A Holland gyerek és 'Fred' nem mondtak rólam semmi negatívumot ezt most gyorsan kitaláltad (CHEAP SHOT)PLEKNI ÜTÉS rád jellemzően) ,Ők többször hívnak engem Medicine szerre ki europa szerte és jönnek is a miénkre "

VÁLASZ:
Mindenki szeret és tisztel Téged, én nem erről beszéltem, hanem arról hogy van egy módja a szertartásnak ami segít a mélyülésben.
Tán nem Te mesélted, hogy nem is érted, hogy a holland srác miért kérte hogy ne dobolj, hanem shisint használj?
Ennek szerinted mi az oka?
Nem Fred próbált segíteni anno, hogy ne egy újabb pohár, hanem a befelé figyelés mélyítsen az élményen?
Te egy nagyon komoly tapasztalatokkal rendelkező ember vagy, egyszerűen arról van szó, hogy ez ayahuasca és nem peyote.
Ahogy Te is szoktad mondani, a mama(feminim) és a papa(maszkulin) medicin. És ez így is van, mások szerint is.

"Mindenki aki a Hazai'M'körben van tudja ezt stb szóval sokan átlátunk ezen amit művelsz és csak azoknál van esélyed akik nem ismerik a Medicineket még és téged."

VÁLASZ:
Hja, csak még mindig nem derült ki, Lynx, hogy mit művelek?
Mert eddig a saját elmondásod szerint örültél annak amit „művelek”.
Most akkor melyik állítás nem igaz?

Én nem szórakozásból írok neked mert utálom minden percét elhiheted, hogy egy ilyen béna dologgal kell hogy foglalkozzak mert sajna nagyon is érint ez amikor emberek kérdezik tőlem hogy ez a fasz megint mit írt és mit is ért ezen a blogirományon stb.

VÁLASZ:
Pedig nem mások kezdték el ezt az egészet Lynx, ha unod, akkor üljünk le, és beszéljük meg, felnőtt ember módjára, szemtől szembe, és akkor talán mind ketten tanulhatunk a dologból, sőt még másnak is jó példa lehet, nem igaz?
"Arra rá se kérdezek, hogy ki az a mindenki...)

"Nem szeretem amikor még ha távolról is DE következtetni lehet privát dolgainkra mert te pofátlanul megírod és tudálékoskodsz,csak villogni akarsz laikusok,és mások előtt."

VÁLASZ:
De ha nem szereted, akkor miért csinálod? Ember, még ország nevet sem írok soha ki, nem hogy emberek neveit, a facebook-on, ahol ezt mindenki látja.
Te is tudod, hogy pillanatnyilag a xanax-ot meg az algopirint támogatják, és nem a valódi medicineket. Mert ha így lenne, azt mondanám, nyissuk ki az ajtót, akik akar, jöjjön.
De te is tudod, Lynx, hogy ez nem így van. És ha Te biztonságot akarsz, akkor a minimum, hogy például egy ilyen dolgot egymás közt intézel el, nem?
Ma is hívtalak, nem vetted fel,

"Az a másik gond hogy úgy viselkedsz hogy ebből komoly gondok lehetnek a jővőben és féltem és mások is a magam és mások biztonságát munkáját hogy elbaszol valamit de nagyon és ránkhúzod a rosszat és akkor annyi ."

VÁLASZ:
Én is tartok ettől, erről beszélek. Nevek, helyek, körök….komolyan, olvasd már vissza mit írsz dühödben ki!
Én megértek mindent, de ennyi fegyelem kell hogy legyen!
Különben hol a medicin?

"A facebookon csak kommenteltem azt hogy amikor írtad "sajnálom ezt az ajándékot amit karácsonyra adtam" az egy gyenge dolog ajándékot sajnálni stb és a többi. te ezt törölted hogy a cuki imaged ne sérüljön a kedves barátnőid körében pfuj ."

VÁLASZ:
Igen, azzal a célzással is sikerült valami igazán destruktívat összehozni, gratula.
Gondolom a lelinkelt blogrészletek, ahol a nevemen szólítasz, körökre célozgatsz, stb szintén „csak ez a kép komment”.
Lynx, a barátaim hívtak fel, hogy mi a fenét írogatsz a face-n….erre mi szükség?
Egy jó ember vagy, hogy hagyhatod a dühödet így ellenem, ellended, és MINDEN ELLEN amiért dolgozunk, fordulni?
Hogyan?
Ha unod ezt az egészet, akkor miért nem hagyod abba?
Mi a cél?
Nem tudom feltűnt-e, de én a saját face oldalamon még ne tettem ki semmit a blogodról, vagy az oldalatokról, hogy némá, itt a sátánfia.
Erre akkor mi szükség volt?

"Gusztustalan 1 stílusban nyomulsz agyon cukormázozott gejj az egész megnyilvánulásod Sajnos .Szóval áljj le rólam és NE célozgass mert tudod nagyon jól hogy végig fogom ezt védeni és harcolni."

VÁLASZ:
Ez a bajom pont Lynx. Erre mondtam, hogy a skorpióságod dróton rángat Téged, az indulataiddal együtt.
Nincs harc, nincs támadás, magaddal harcolsz, velem nem kell „végigharcolni” semmit, mert én nem harcolok Veled, mivel a barátomnak tartalak, mindegy mit csinálsz.
Azelőtt Te is ezt mondtad Rólam, és tudod, Lynx, én ezt komolyan gondoltam Veled kapcsolatban, és nem az első sértődésnél fog köddé válni.
Ha barát voltál eddig, akkor emiatt a keresztes hadjárat miatt se leszel már a számomra, még akkor se, ha sértegetsz, mert ez nem Te vagy.
Ez csak az indulat, ami kurva rossz tanácsadó, ahogy látható is.
És én nem fogok bedőlni ennek Lynx, nem vagyok hajlandó haragudni Rád, még akkor se, ha okot adsz rá.
Tudom, nem csak remélem, vagy sejtem: TUDOM, hogy fogunk mi még egymás mellett ülni és nevetni az egészen, hogy lehettünk ilyen hülyék,
És el fog jönni ez az idő, amikor indulat helyett a két ember tud egymáshoz beszélni, az általunk felvállaltakhoz, emberekhez, barátokhoz méltó módon.

Lynx- · http://inipi.wicca.hu/ 2010.12.30. 18:00:36

Figyi Sajti semmire nem jutottunk mint ahogy számítottam is rá .Tovább nem viszem és nem is részletezem MERT ÉRTELMETLEN az őszinte szó számodra,tök hasztalan. Én nem fogom neked ezt forszirozni.EZ MIND a véleményem ami korábban is elhangzott és sztem van ,rólad, a többi az a te dolgod .

hanaura 2010.12.30. 19:01:10

Rendben, köszönöm a hozzászólásokat.

hanaura 2010.12.30. 19:06:05

Köszönöm a hozzászólásokat.

blog43 2011.01.02. 05:52:47

Azt hiszed, ellenségek vagyunk, amikor elmondjuk, hogy bizony sokszor nem egyenes utakon jársz, és az élményeid összefüggésben vannak vele. Az Ayahuasca, amikor megrángat, akkor vagy elfogadod, amit mond, vagy órát ismétel. Ezt mondtam már egy éve is. Hazudhatsz nekem, Lynxnek, bárkinek, de az Ayahuasca bemegy és dolgozik helyettem, és mindenki helyett, akikkel sokszor nem vagy egyenes. A hozzászólás tiltásoktól kezdve sok sok dolog volt régebben, emlékszel. Nem, nem akarom, felhozni a régi dolgokat, mert rájöttem, hogy az Ayahuascával nincs "B" út, avagy más más utak az ún "jó élményhez". Akkor fog változni az életet, mintegy huszárvágással, amint felismered, hogy miként viselkedsz, és hogy a fenti levelet időről időre megkapod, csak más más emberek tollából. Nem lesz más megoldásod, mint nagyon, nagyon mélyen kell végre magadba nézned. Azoktól a tényektől félsz igazából, amiket az Ayahuasca állít eléd ilyenkor. Ha összejövünk egy egy szertartásra, akár új és szűz emberekkel is, akkor olyan lelki felkészüléssel megyünk neki, hogy minket már nagyon nagyon régen nem bántott. Néha gitározás, néha bazinagy kajálás megy Aya alatt pedig. Ne a testedet készítsd, hanem azt, amit még most is hanyagolsz: a lelkedet. Ha segítség kell, többen vannak, akik tudnak segíteni, én is köztük vagyok. Új év, új és üres pohár. Próbálj élni vele.

hanaura 2011.01.03. 19:46:49

Igen, ez így igaz, köszönöm a visszajelzést, a jó barát mindig tükröt tart, jó szándékkal.
Ezt nem mindig és nem mindenkinél érzem, és ezeknek a dolgoknak akkor van értékük és értelmük, amikor azt jó szándékkal, segítségül teszik.
Teljesen igazad van, hogy egy tanító növény, főleg az ayahuasca azt mutatja meg ami van.
Ha egy tökéletes ember lennék, akkor nem lenne szükség rá, akkor 0-24ben "ayahuasca tudatban lennék".
Szóval mivel van lerendezni valóm, kvázi takarítás, örülök neki, ha egy szekrényt elhúzva koszt létok, én ezt nem hibának látom, ez egy tisztító folyamat, természetes hogy az aki még nem tisztult meg, találni fog sok dolgot, ami nem szép.
Az összes ayahuasca video ezzel van tele, amin fehérek is vannak....de még az ottaniakat is masszírozza rendesen a nagy szellem...
Az utam elején járok, és így úgy tűnik sok még a dolog, de hát valahol el kell kezdeni.

Ami a visszajelzéseket illeti, valamit nagyon megtanultam, ezt többek között a legutolsó alkalmamkor "kaptam":
Rengeteget töprengtem, hogy például mi közénk ez a sok félreértés hogyan fért.
Béketűrő ember vagyok, és nagynéha ezért "megkapom hogy politikus" vagyok, csak mert nem verem rá másra az ajtót.
És ezen sokat gondolkodtam....rendre mindig kiderültek, hogy akár önmagamat akár másokat még inkább csitítottam konfliktus helyzetekben.
Viszont, ami a nagy tanítás volt legutóbb, azzal, hogy hagytam témákat, helyzeteket "elmmenni" azzal, hogy mindegy, elfogadom, majd lesz valami, olyan helyzetekben is amikor esetleg a másik felet bántja az a dolog, és akkor persze hogy elmérgesedhetnek helyzetek.
Ez kis dolognak tűnik, de nagy dolog lehet belőle, ahogy ki is derült.

hanaura 2011.01.04. 00:02:02

SZóval nagy tanulság, hogy sose szabad kérdőjeles vagy kibeszéletlen dolgokat hagyni, és én rengetegszer voltam úgy, hogy á, nem baj, most ez nehéz helyzet, de majd lesz valami, minek erőltessek bármit, majd szépen helyreáll minden....és ez többnyire működik is, sőt.
De nem mindig, és amikor nem megy, akkor tudni kell úgymond konfrontálódni a másik érdekében, önmagam, és a kapcsolat érdekében.
Na ez a gyengém.
És erre kaptam meg az elmúlt évben többször is (gyak. Tőled és Attilától) hogy nem vagyok egyenes.
És most utólag azt mondom, megértem miért mondtad Te is ezt.
Megértem akkor is, hogy ha tudom, ez nem egy manipulatív dolog volt, hanem a természetem, és én nagyon békepárti vagyok, úgymond harckerülő, ami néha-néha még nagyobb harcot teremt.


süti beállítások módosítása