ayahuascareality

Az oldal az Amazonas medence sámánvilágával foglalkozik, az ottani spirituális világot, törzsi rituálékat, szokásokat próbálom egy befogadható, olvasható formában bemutatni itt. Ebbe a világba tartozik a természet, az elemek tisztelete, a dohány és a többi szent növény, orvosság, köztük az ayahuasca. Az "ayahuasca" az Amazonasi kecsua kifejezés, aminek számos fordítása létezik, mint a "lélek liánja", a "halottak indája", a "kis halál", a halál kötele", stb. Ez egyike a számos névnek amivel illetik. Mondhatni a legelterjedtebb. Maga az ayahausca egy, az Amazonasi törzsek által kultivált szakrális orvosság, amit vallásos céllal, szertartásos jelleggel vesznek magukhoz a bennszülöttek, egy ehhez tartozó, családonként változó rituálé keretében. Számtalan eltérő részletű szertartás ismeretes, családi titkok, különlegességek, amit a sámánok többnyire bizalmasan kezelnek, mivel ez a munka komoly felelősséget igényel. Dél-Amerikában több úgynevezett szinkretikus egyház is felbukkant, akik (többnyire keresztény)vallási gyakorlataik alapjának tekintik az alkalmankénti teafogyasztást, rituális jelleggel, közösen énekelve. Utóbb nyugati orvosok is elkezdték alkalmazni, például olyan szenvedélybetegségek kezelésére, mint például függőségek, traumák. Az ember a szertartás ideje alatt rituálisan elfogyasztott gyógytea hatására gyakran fizikai rosszullétet tapasztal, gyakori, hogy ki is hányja az elmondások alapján kellemetlen ízű teát. Erről több törzs, jellegzetesen a shipibo azt tartja, hogy az ember gyakran a félelmeit, a hazugságait hányja ki. Emiatt aztán nagy becsben tartják ezt a fajta tisztulást, noha nem feltétele a megtisztulásnak. Ezután mintegy látomás formájában egy szellemi utazáson vesz részt, amit érzelmek, felismerések, képek kísérnek. Különbözőségét abban tartják az első pillanatra hasonlónak tűnő hallucinogén szerekkel szemben, hogy nem egy mesterséges világba kalauzolja a gyógyulni vágyót, hanem önnön belső világába, ahol szembesül örömével, bánatával, boldogságával, és legbelsőbb félelmeivel is. Emiatt azt tartják, az utazás gyakran megviseli az embert pszichikailag. Nem ritka az újjászületés élménye, ami után a szertartáson részt vevő képes valóban megszabadulni a korábbi terheitől, nehézségeitől. Az Amazonas-beli indiánok azt tartják róla, hogy egy csodálatos gyógyszer, aminek a segítségével az ember kapcsolatot teremthet nem csak saját belső létével, hanem a szellemvilággal is, és szembenézve minden terhével, félelmével, megszabadulhat azoktól. Eddig sem pszichikai, sem fizikai függőség nem ismert, továbbá semmilyen mellékhatás nem került dokumentálásra.

Friss topikok

  • Janos78: Üdv mindenkinek!A nevem János.1 éve voltam Iquitosba.2 hetet sikerült a dzsungel mélyén eltöltenem... (2020.04.19. 21:00) 5000 indok
  • Endre Juhász: Sziasztok! Egy megjegyzésem lenne a fenti írással kapcsolatban. Az ayahuasca italt egyértelműen te... (2019.03.09. 22:00) Különböző ayahuasca főzetek
  • : Hol szerezzek sámámt? Egy fuvescigi beszerzesere sem vagyok felkeszulve mert nincsenek ilyen kapcs... (2018.07.09. 17:03) Nem kell a sámán !
  • Péter Kobza: Szia! Ahogy látom már 7 éve ennek a postnak, de azért remélem még jelzi hogy írtak hozzá! Én egy k... (2017.08.21. 15:02) Ayahuasca főzés
  • Zoltán Morta: A videókon a Tensegrity gyakorlatai láthatóak. Mostantól Budapesten a Jurányiban keddenként részt ... (2016.09.08. 03:26) Castaneda fimjei

Élménybeszámoló

2010.01.29. 00:15 - hanaura

Címkék: élménybeszámoló

Íme, SD barátom igért beszámolója, a tőle megszokott kötetlen, végtelenül szimpla, és őszinte stílusában. Néha azon gondolkodom, miért nincs több ilyen ember, mint SD? Annyival könnyebb lenne az élet...:)

Ím, a beszámoló:

 

kb. 2 hónap után ismét felerősödött bennem az érzés, hogy ayahuascát kell innom. Nem volt kérdesem hosszú ideig a létezéshez, illetve ha volt is a válasz mindig bennem volt. Mindig megkaptam a helyes választ mindenre, csak hallgatni kellett a belső hangomra.
Aztán a napokban valami azt sugalta, hogy találkoznom kell azzal a két "női" szellemmel, illetve hogy pontosabban fogalmazzak női hangon megszólaló szellemmel akikkel még a legelső ayahuasca trippem alkalmával futottam össze és megmutatták hogy milyen a földön nem létező határtalan szeretet. Sokat gondolkoztam rajta, hogyan lehetne leírni azt a szeretet amit sugároztak anno. Nem tudom leírni. Értitek? Nem lehet !!!! Ilyen nincs a földön. Ha full szerelmes is vagy és rózsaszínben látod a világot, akkor is ez a földi szeret szinte "gyász" ahhoz képest.
Nem tudom értitek e, vagy ti is átéltetek e már ayahuasca hatására ilyet, hogy határtalan szeretetet megmutatják számotokra milyen. A mai napon pont ezen gondolkoztam a tea főzés közben és arra jutottam, hogy a legjobb szó rá az Isteni szeretet. Fantasztikus csoda, és nagyon boldog a szivem, hogy  megtapasztalhattam anno az Isteni szeretetet (nevezzük így).
 

Tudni kell, hogy kb. 30 perce jöttem le a második pohár ayahuascáról és rögtön le is kell írnom amiket gondolok. Megkell osztanom ezt a trippet is. Ha mással nem, hát majd magammal, mikor pár hét múlva újra olvasom.

Szóval a mai trippem célja az volt, hogy ismét találkozzak azzal a két női hangon megszólaló szelemmel, és tanítsanak a szeretről, és szerelemről hogy mi is az, és mondjanak el róla nekem mindent. Ja és persze ismét érezni akartam azt az érzést amit régen a legelső trippemnél.

Este 10, készen álltam lelkiekben a teára. 3dl-re főztem le. Jó hülye voltam, mert olyan keserű volt, hogy az első kortyot vissza sem bírtam tartani, és kihánytam, egyenesen a DVD lejátszóra a felét :-) (Remélem azért működni fog majd:-) )

Sebaj gondoltam, felhígítom vízzel, mert ez ihatatlan. Felhígítottam 6 dl-re. 2 dl-t be is toltam. kb. 45 perc múlva hányás, még 15 perc és kezdődött a trip.
Elég rendes volt most, mert nem annyira hirtelen tört rám, mint szokott. Szóval nem másodpercek alatt voltam az övé, hanem hagyott pár perc átmenetet.

Apró kicsi fraktálokat szórt elém, és hívott hogy menjek egyre közelebb. Úgymond szedtem fel a fraktálokat a földről és hívot hívott hogy menjek még még közelebb. Teljesen átadtam magam neki, nem ellenkeztem és mentem. Majd megérkeztem. Megint mondta amit múltkor, hogy ne a szobába csináljam, ez mesterséges világ neki, és itt csak ilyet tud mutatni. Erre mindenféle idegen földön nem létező gépies világot mutatott. Mesterséges világ volt, földön nincsenek ilyen szerkezetek és anyagok. Kalauzolt ebben a világban, úgy mint valami idegenvezető. De kurva érdekes volt közben, mert semmit nem mondott magyarul. Olyan hülye nyelven beszélt, totál az volt az eszembe (már amennyire magamnál voltam), hogy franciául és oroszul gagyog :-) Akkor még nem értettem, hogy miért nem magyarul beszél hozzám. Értettük egymást ennek ellenére. Tudtunk kommunikálni. A hangját hallottam csak nagyon nagyon halkan, az érzéseinkkel kommunikáltunk.

Miután már "hülyét kaptam", hogy a francé nem magyarul beszél, és miért nem hallom rendesen, mert mindig tisztán hallom a hangokat ahogy beszélnek hozzám, aztán beugrott mit akar mondani ezzel. A hétköznapi életben többször van, hogy beszélnek hozzám szellemi segítőim, tisztán érezni mikor mondják, néha elalvás előtti állapotban kristály tisztán hallani is őket, viszont reggelre mindig elfelejtem mit mondtak. (Nem álomban!) Próbáltam a héten megfejteni mit akarnak mondani, de nem tudtam.
Az aya trip alatt persze rájöttem. :-) Az elmém volt csak kíváncsi rá, hogy mit mondanak, ha az érzéseimre hallgatok mindig, nem az elmémre és nem az agyam által generált gondolatokra, akkor ők épp azt mondják ! Szóval nem kell hogy halljam őket, vagy értsem a nyelvüket úgy mint földi hallandó embertársaimét. Elég csupán az érzéseimre hallgatni, hogy épp mit kell tennem, és ők pont ezt mondják !


Volt egy másik érdekes mozzanat, amikor hirtelen erre "rájöttem", ennek a résznek egyből vége lett, és próbált az agyam rágondolni hogy hol a francba van már az a két női szellem akik miatt csinálom a mai teázást. Kaptam ám én itt olyat, hogy csak na. Szembesültem a félelmeimmel. Megtanítottak, hogy először győzzem le a félelmeimet aztán majd azután akarjak én itt női szellemeket. Cserébe megjelent oldalt egy kb. 2 magas imádkozó sáska és csápjaival a hasamnál ketté akart fűreszelni. Kajak olyan volt a csápja mint a láncfűrész és azt belém vágta, a hasamál keresztbe elkezdett vágni. Rendesen éreztem hogy már félig ketté vágott. Először befostam, mert tudni illik én rettentően félek sokféle bogártól, és ez a fasz meg pont egy 2 méteres imádkozósáskával akar kettévágatni. Átfutott a gondolat a fejemben, hogy ha akarnám eltudnék menekülni ettől az igen félelmetes teremtés elől, de rögtön jött is a következő gondolat, hogy akkor rögtön megbuktam a vizsgán. Így hát nem mentem, engedtem magam neki. Fűrészelt rendesen a csápjaival. A törzsem felénél járt már. Emlékeim szerint itt szándékosan "elkergettem" nem akartam hogy csinálja tovább. Sztem itt megbuktam a vizsgán,mint a picsafüst. Úgy érzem ha engedtem volna, hogy teljesen ketté vágjon akkor a vizsga sikeres. De így épphogy nem mentem át, magyarul megbuktam :-)

Ez nagyon rövid trip volt, maximum 30 perc volt, és lejöttem róla. Megittam másik majdnem 2 dl-t is. 1 óra múlva az is beütött. Megjelent mellettem egy alak, leült egy fotelba. Érdekes volt, mert én feküdtem az ágyamban, és éreztem az ő érzését ahogy mellettem ül, és éreztem a fotel körvanalait pedig ő ült a fotelban nem én. Mondta hogy készüljek fel, menni fogunk. Mondom menjünk. Egy olyan űrhajóban voltunk amilyet én még életemben nem láttam. A teteje egy félgömb alakú üveg és mindent lehetett látni belőle. Megnyílt az ég !!! Megnyitották az eget és kimentünk egy szempillantás alatt az űrbe. De én nem is űrnek hívnám hanem egy másik dimenziónak, egy másik világnak.
Szétnéztem hogy mi a helyzet odakint, az űrhajót nem tudom ki vezette, de maximum olyan kb. 3 méteres kör lehetett és kb. 2 méter magas, és ketten voltunk benne. Olyan volt mintha az a fickó a gondolatával vezetné. Odavitt egy pillanat alatt egy érdekes bolygóhoz. Először azt hittem, hogy az a nap, mert valami fantasztikusan ragyogott. De gyorsan rájöttem, hogy a nap az "sárga" és nem lehet belenézni és éget. De ennek a felszíne kb. 2 méterre volt tőlem, tök gyorsan forgott és vakítóan fehér és ibolya kék színe volt. (Tipikus korona csakra színű volt)

Nem is volt forró mint a nap. Nagyon kellemes érzést sugárzott. Majd mondta a fickó az űrhajóban, hogy engedem e ennek a fehér gömbnek, hogy "kimossa az agyam". Éreztem közben, hogy ha engedem neki akkor közelebb és közelebb megyünk hozzá. Engedtem. Teljesen belemártottam az egész fejem, ebbe az elég gyorsan forgó fehér és ibolya kék színű fény bolygóba, fény gömbe. Nem volt rossz érzés, kellemes volt. De még most nem tudom hogy mit "mostak ki belőle". De az érzés alapján a tudatallatimból valami hülyeségeket tüntethetett el. Ami nem baj :-)


Kb. 20 perc volt ez a trip is, és vége is lett. Hát ilyen rövidben még sosem volt részem, viszont a lényeg hogy ismét tanítottak. Rájöttem arra, hogy miért nem azt adta amire vágytam előtte. Mert nem én vágytam rá, hanem az agyam csak. Az agyam és én az nem ugyan az. Nem szabad azonosulnunk a gondolatinkkal. Ismételten az ayahuascának volt igaza, mert megint azt adta aminek a lelkemnek volt szüksége, leszarta nagy ívben az agyamat :-) Először picit csalódott voltam, de rájöttem, hogy ne legyek az. Mindig annak kell örülnünk ami van, nem pedig az miatt szomorkodni, hogy mi lehett volna. Eszembe jutott, hogy akár olyan is lehetett volna, hogy nem sikerül egyáltalán a tea, és csak jól lehányom a DVD lejátszómat és cserébe meg semmi :-) De persze amint írtam a DVD lejátszó lehányás megtörtént, és még cserébe egy kicsi utazás is volt, és tanítás. Még ha nem olyan hosszú mint előzőekben szokott lenni, akkor is elkel fogadni, hogy az ayahuasca úgy érezte ma ennyit adhat nekem. Elfogadom és örülök neki. Ismét tanulhattam és olyan dolgokat tapasztalhattam meg, amit ebben a 3 dimenziós világban nem láthatunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ayahuascareality.blog.hu/api/trackback/id/tr741710823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása