ayahuascareality

Az oldal az Amazonas medence sámánvilágával foglalkozik, az ottani spirituális világot, törzsi rituálékat, szokásokat próbálom egy befogadható, olvasható formában bemutatni itt. Ebbe a világba tartozik a természet, az elemek tisztelete, a dohány és a többi szent növény, orvosság, köztük az ayahuasca. Az "ayahuasca" az Amazonasi kecsua kifejezés, aminek számos fordítása létezik, mint a "lélek liánja", a "halottak indája", a "kis halál", a halál kötele", stb. Ez egyike a számos névnek amivel illetik. Mondhatni a legelterjedtebb. Maga az ayahausca egy, az Amazonasi törzsek által kultivált szakrális orvosság, amit vallásos céllal, szertartásos jelleggel vesznek magukhoz a bennszülöttek, egy ehhez tartozó, családonként változó rituálé keretében. Számtalan eltérő részletű szertartás ismeretes, családi titkok, különlegességek, amit a sámánok többnyire bizalmasan kezelnek, mivel ez a munka komoly felelősséget igényel. Dél-Amerikában több úgynevezett szinkretikus egyház is felbukkant, akik (többnyire keresztény)vallási gyakorlataik alapjának tekintik az alkalmankénti teafogyasztást, rituális jelleggel, közösen énekelve. Utóbb nyugati orvosok is elkezdték alkalmazni, például olyan szenvedélybetegségek kezelésére, mint például függőségek, traumák. Az ember a szertartás ideje alatt rituálisan elfogyasztott gyógytea hatására gyakran fizikai rosszullétet tapasztal, gyakori, hogy ki is hányja az elmondások alapján kellemetlen ízű teát. Erről több törzs, jellegzetesen a shipibo azt tartja, hogy az ember gyakran a félelmeit, a hazugságait hányja ki. Emiatt aztán nagy becsben tartják ezt a fajta tisztulást, noha nem feltétele a megtisztulásnak. Ezután mintegy látomás formájában egy szellemi utazáson vesz részt, amit érzelmek, felismerések, képek kísérnek. Különbözőségét abban tartják az első pillanatra hasonlónak tűnő hallucinogén szerekkel szemben, hogy nem egy mesterséges világba kalauzolja a gyógyulni vágyót, hanem önnön belső világába, ahol szembesül örömével, bánatával, boldogságával, és legbelsőbb félelmeivel is. Emiatt azt tartják, az utazás gyakran megviseli az embert pszichikailag. Nem ritka az újjászületés élménye, ami után a szertartáson részt vevő képes valóban megszabadulni a korábbi terheitől, nehézségeitől. Az Amazonas-beli indiánok azt tartják róla, hogy egy csodálatos gyógyszer, aminek a segítségével az ember kapcsolatot teremthet nem csak saját belső létével, hanem a szellemvilággal is, és szembenézve minden terhével, félelmével, megszabadulhat azoktól. Eddig sem pszichikai, sem fizikai függőség nem ismert, továbbá semmilyen mellékhatás nem került dokumentálásra.

Friss topikok

  • Janos78: Üdv mindenkinek!A nevem János.1 éve voltam Iquitosba.2 hetet sikerült a dzsungel mélyén eltöltenem... (2020.04.19. 21:00) 5000 indok
  • Endre Juhász: Sziasztok! Egy megjegyzésem lenne a fenti írással kapcsolatban. Az ayahuasca italt egyértelműen te... (2019.03.09. 22:00) Különböző ayahuasca főzetek
  • : Hol szerezzek sámámt? Egy fuvescigi beszerzesere sem vagyok felkeszulve mert nincsenek ilyen kapcs... (2018.07.09. 17:03) Nem kell a sámán !
  • Péter Kobza: Szia! Ahogy látom már 7 éve ennek a postnak, de azért remélem még jelzi hogy írtak hozzá! Én egy k... (2017.08.21. 15:02) Ayahuasca főzés
  • Zoltán Morta: A videókon a Tensegrity gyakorlatai láthatóak. Mostantól Budapesten a Jurányiban keddenként részt ... (2016.09.08. 03:26) Castaneda fimjei

Egy újabb hihetetlenül lekesító beszámoló

2009.11.26. 23:56 - hanaura

Címkék: beszámoló

Sámándob barátom(www.samandobkeszites.hu/) küldte ma az alább olvasható beszámolót. Nagyon szeretem Őt, egy igazán különleges ember. Néha, amikor olvasok egy-egy beszámolót, elsőre azt gondolom: ki ez az őrült????

Szerencsére van egy kapcsolatunk, és tudom, hogy Sámándob nagyon is komolyan veszi a spirituális életét, és az ayahuascát is, de mivel ő maga egy egyfojtában poénkodó, vidám fickó, így a tanulását az ayahuascától szintén a maga stílusában írja. Imádom!!!

Tehát:

 

Reggel felkeltem, és éreztem hogy na ma kell egy Ayahuascat innom. Megcsináltam (Harmala-Mimosa), aztán valami este 7-8-ra lettem csak kész.
Mondom gyorsan még alszok egyet, nehogy majd közbe elaludjak. Persze mondanom sem kell, alvás nem jött össze. Oké, akkor úgyis már 22:15 ideje betolni.
4 dl-re volt a főzet, abból 1.5 dl bement nagy nehezen 2-3 perc alatt :-) Ja sajnos lusta voltam az erdőbe kimenni, így szobámban voltam.

Ivás után mondanom sem kell, egyből kiakart jönni, nem ízlelgettem én semmit, hanem a szokásos 1-2 kiskanál lekvár + 1-1 gerezd csoki pafff be. :-)
Könyörögtem a jó istennek hogy legalább 20 percig maradjon mán bent. Annyira jóra sikerült a könyörgésem, hogy 45 perc után meg mán az újjam sem bírta kicsalogatni odabentrül az Ayahuascát. Áááá ekkor Hanaura írta skype hogy NYOMÁÁÁS HÁNYIII ! UJJJ LEEE ! NYOMÁÁÁS.
Hallgattam rá, ujjam le, ujjam le, ujjam és még mindig semmi. Aztán 15 perc szenvedés után nagy nehezen kijött minden.
Elkezdtem várni várni, mikor jönnek a szellemek. De semmi. Vártam vártam, már több mint 1.5 órát....és mindig semmi. Na ekkor mondom akkor erről ennyit. Elqrtam a főzetet (megint). Egész nap koplaltam, voltam mán olyan éhes mint egy vaddisznó. No mondom azé ennyire csaknem baszok ki magammal, hogy koplakok egész nap, kihányom azt a 1.5 dl ayahuascát és neki állok aludni. Fogtam magam neki álltam sütni-főzni. Összütöttem egy hatalmas vacsit, és hülyére zabáltam magam. Na mondom mosmá irány az ágy.
Éccaka 00:15 volt, mikor uhhh az anyját neki mondom mi ez itt a szobámba ?
Ekkor mejelent egy full fekete  sík, halál fejek mindenfele meg olyan ed hardy stílusú figurák. Na mondom kibaszok én vele, becsukom a szemem, oszt akkor majd nem látom. De ugyan úgy láttam becsukott szemmel is. No ekkor talán betojtam egy kicsit, mondom itt lesz a vég, nekem kampesz dolóresz, mai napom lehúzom a rolót, pedig anyámnak még nem is mondtam hun a zsebpízem :-) No de komolyra fordítva a szót, ennek a fekete síknak a közepén volt egy kb 1-1.5 méteres kard / tőr szerű valami és közeledett felém és a Solar Plexus csakrámon keresztül belém akarta tolni ezt a tőrt. Magyarul kiakartak nyírni, és semmi de semmi jó szándékot nem éreztem ebben az erőben aki ott volt a szobámban. Természetesen az akaratommal tudtam neki ellenállni és nem engedni meg neki, hogy bántson. De ez mindössze 2-3 perc "küzdelem" után rájött hogy neki nem jó itt és pikk-pakk eltűnt. Persze hozzá teszem, hogy ivás előtt angyalokkal levédtem a szobát fullra, meg saját magamat külön megint. Szóval megértem mostmár szegény miért nem akart hadakozni olyan sokat :-)

Na és ekkor jött az igazi Ayahuascás élmény, és kezdődött a tanítás:
Élővé vált minden a szobában. Szószerint értsd: MINDEN ÉLT. Elősször még úgy éreztem hogy én külön vagyok, de aztán eggyé váltam én is mindennel. És éreztem azt hogy vagyok, és része vagyok a mindenségnek ami körül vesz minket. Élővé vált a paplanom, láttam hogy él, benne is élet van, és van benne tudatosság. Kommunikálnak a tárgyak. Persze akkor már rájöttem hogy nem tárgyak ezek, hanem előlények, csak mi emberek nem érzékeljük őket. Érzékszerveink nem érzékelik, és a világ is elvonja a figyelmünket ezekről a dolgokról. Mintha direkt bódítanánk el saját magunkat a sok butasággal (TV, Bulvár sajtó...stb), és nem vesszük észre a körülöttünk lévő világot, csodálatos és fantasztikus életet. Másokat sem veszünk tudatosan észre, elsiklunk minden felett. Olvasva ezeket hazudhatsz magadnak, hogy 'Á én tudatos vagyok ám mindenre' Hát megsúgom neked, hogy a nagy lópikulát vagyunk tudatosak. A napod végén fusd végig a napodat, és garantálom neked, hogy néhány mondatban összefoglalod aznap mi történt. Pedig ha jól sejtem legalább 12 órát azért ébren voltál, és cselekedtél. Akkor tudatos voltál a napodra ?

Na miután ráébresztettek hogy minden él körülöttünk, megmutatták, hogy ha nincs testem akkor is élek tovább. Elfogyott a lábam, a felső testem fele is hiányzott, aztán felkarom is hiányzott. De közbe megvakartam az orrom, és érdekes a levegőbe mozgott magától az alkarom, mert vállamtól a könyökömig nem volt karom :-)
Eltűnt az egész testem, mégis éltem tovább, és léteztem. Közben már valami csodálatos szép "zene" szólt. Hallani lehetett az asztrál világból jövő  "zenét".  Annyira gyönyörű zene szólt. Angyalok zenéltek.
Végig vittek jónéhány "evolúciós" folyamaton, átváltoztam sok sok mindenné. Voltam egy csomó féle ember, több évezredre visszamenőleg is. Kicsi, öreg, fiatal minden és minden. Közben tárgyakká is átváltoztam és megérezhettem milyen tárgynak lenni. Csak néhány amire emléxem: Voltam sárkány egy japán vidámparkban, Lenin szobor, és kalazsnyikov is :-)))) Most kurva jót nevetek, és elképzelem a fejeket mikor ezt olvassátok :-)

Minden egyes emberré amikor átváltoztam másodpercek alatt végig éltem az egész életét. Miből állt az egész élet ? Rohanás, rohanás, rohanás és végül rohanás.
1-1 ezredmásodpercre volt megállás, rácsodálkoztam valamire, és megint mentem tovább rohantam és rohantam és rohantam. Végig éltem legalább 20-30 életet és ugyan olyan semmi voltam, semmi értéket nem gyűjtöttem össze. Ekkor összezsugordtam egy égő mécsessé, körülöttem volt egy pici burok, azon 1-2 apró lyuk. Mécses voltam, de volt kezem ami ezeken a lyukakon kinyúlt és amit itt a földi világban gyűjtöttem bevihettem volna az égő mécsesbe a fénybe. Mondta a szellemvillág, hogy amit a földön gyűjtöttem vigyem be a fénybe. Hát persze hogy képtelen voltam rá. Mert csak anyagi javakat tudtam a kezembe fogni. És semmi anyagi nem fért át azon a pici lyukon. Viszont ha nem anyagi dolgokat gyűjtöttem volna állandóan, hanem érzelmeket, megtapasztalásokat, szeretet...stb...akkor azok automatikusan velem vannak, és bejönnek velem együtt az égő mécses fényébe, amikor fénnyé válok.

Na aztán jött egy olyan is, hogy tudta ám a szellemvillág, hogy "normál hétköznapokban" néha bizonytalan vagyok létezésükben. Pedig, többször beszélnek hozzám, fénypontok, fénycsíkok formájában naponta soxor látom őket, de akkor is, ugye jön a hülye elmém, és kételkedik ! No erre azt mondták a szellemek:
"Ültess el egy magot a földbe" Senki nem mutatja meg neked előre, hogy ebből fa lesz, hogy néz ki, milyen alakja van...stb, és Te mégis hiszel benne. Pedig csak egy apró semmit látsz, és mégis hiszel ugye ? Hááá mondom igen hiszek. Persze nem lehet ám őket becsapni, hiába mondtam hogy hiszek a másik világ létezésében, tudták hogy csak bizonytalan vagyok még, és tovább érveltek.
"Nézd ezt az űrhajót" Soha nem láttad még repülni, soha nem láttad még, hogy az űrbe eljut, és te mégis elhiszed, akkor a mi létezésünket miért nem hiszeel ?
Hát akkor már nem nagyon tudtam mit mondani és békén hagytak ezzel a dologgal :-)

No ezután jött, hogy az űrbe találtam magam. Csillagok között voltam, hozzám képest 1-1 bolygó egy mákszem nagyságú volt. És volt kb 8-10 bolygó amik tartottak engem fent az űrben, a 'semmiben', ezeken feküdtem, ekkor mondta a szellem, hogy 1-1 bolygó milyen parányi hozzám képest, és mindegyikük 1-1 ember. Rajtuk támaszkodok, milyen fontosak most ezeket a bolygók, vagyis emberek. Ha ők nem lennének, kire támaszkodnék? Milyen nagy értékűek ezek az emberek, még akkor is ha én mákszem nagyságúnak látom érzem őket.

Utánna a kezem odatettem a föld bolygóhoz, és láttam forog szépen lassan, na mondom majd zsiványkodok belekontárkodok a forgásába. Megkérdezték a szellemek, hogy miért akárnám befolyásolni a földet. A föld az teljesen egyenértékű az emberrel. Teljes mértékben tudja a föld, hogy neki épp mi a jó. Élő bolygó, intelligens mint mi emberek. Mindig azt csinálja ami jó neki, nem szereti ő sem ha beleavatkoznék a forgásába. Háát mondom oké, de én csak zsivány vótam, mondom csak megkéne fogni :-)

No a szellemvillág megint túljárt az eszemen, mert azt mondta, hogy megmutatják, hogy milyen amikor beleavatkozok más embernek a szabad akaratába, vagy az én gondolatom ráerőszakolom másra. Ééés hopp az űrből eltűntem és valami fáraónak, vagy valami uralkodónak a porcelán vázájába tettek bele. De bakker a váza olyan pici volt, hogy egy macska sem férne el benne, és engem beleszorítottak. Ekkor éreztem teljesen, hogy ez nem az én akaratom, ezt nem én akartam, korlátok között vagyok, nem tehetem azt amit szeretnék. Kérdezték a szellemek, hogy ugye nem jóó ? Háá mondom nem ám. De még azé kicsit benne hagytak, hadd "élvezzem" más akaratát :-)
No de végül utánna gyorsan kiengedtek és megmutatták az ellenpólust is, a szabadságot. Fantasztikus volt !

Volt egy olyan rész is, hogy megvizsgálta a szellem a gyomromat, és mondta hogy a fő hiba az agyamban van. Ha eltűnik az agyamból a gond, akkor a gyomrom is rendbe jön :-)

Ekkor már éreztem az utazások végénél járok. Nem akartam már inni több teát, mert hajnal fél 5 volt. A szellem megkérdezte, hogy emléxek milyen rosszul kezdődött az egész ?(fekete sík meg tőrrel leakartak szúrni....) Mondom persze hogy emléxem, és ugye milyen gyönyörű utazás és tanítás volt utánna, mondom igen. Akkor látom e, hogy minden rossz után jön egy még gyönyörűbb szakasz az életben. Mondom látom ám....és még nagyon sokszor elmondta ezt....majd már nagyon alább hagyott az ayahuasca hatása és éreztem belealszok...álmomb
an folytatódott még az utazás....itt a vége fuss el véle.....

Remélem kapunk még hasonló beszámolókat!

A bejegyzés trackback címe:

https://ayahuascareality.blog.hu/api/trackback/id/tr411555320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meneruwa 2009.11.27. 07:53:45

érdekes mód a világűrös utazás légyölő galócával nekem is bejött :)

hanaura 2009.11.27. 20:32:03

Meneruwa!

Látod, van rokonság, nem igaz?
Meg aztán lehet, hogy nem is feltétlenül csak a tanítóink hasonlóak, hanem vannak dolgok, amik összekötnek minket, amikben MI MAGUNK vagyunk hasonlóak, nem?:)

Takasuri 2009.12.07. 00:11:22

köszönöm, hogy megosztottad velünk :))) egészen rendkívüli volt a stílus, jót derültem rajta, jól esett :)))

meneruwa 2009.12.07. 07:58:49

egyszer volt egy gondolatom hogy a normális utazások összegyűjtve hasonlóságot kellene keresni többféle tanítónövény és a használat helye közt, hátha van valami egyetemes közös dolog ebben. Elméletileg kellene lennie. :)

hanaura 2009.12.07. 16:47:28

Meneruwa!
Gondolod?
Egyébként ezen én is elgondolkodtam már, és biztosan volna értelme.
A nehézség így első gondolatra talán az lehet, hogy úgymond közös kozmológiát találni, mert egyes kifejezések, dolgok, tapasztalatok mást jelentenek egy-egy ilyen dolognál..

Vagy csak én komplikálom túl?:)))))

meneruwa 2009.12.07. 17:14:43

most akartam vmit írni hirtelen de úgy döntöttem nem teszem mivel írás közben sok minden átfutott az agyamon :) na majd holnap melóba :D átgondolom s később leírom az elmerobbanásom :D

hanaura 2009.12.07. 19:05:10

Meneruwa!
Na most aztán kíváncsivá tettél!:))
Szóval várom a ...öööö...mit is?:))))

meneruwa 2009.12.08. 22:46:49

na átteszem máskorra a mai fejfájás ki idegelte az agyamat s most inkább lassan pihenni térek.

meneruwa 2009.12.09. 12:07:07

nos a múltkori eszmefuttatásom kicsit hosszabb módon, vmikor írtam pár sort az ufo - samani kapcsolatról, ebből kiindulva vagy szorosan összefüggően elmondhatjuk hogy a saman másik világokba (valóságokba) utazik, itt tehetnénk fel a kérdést hányféle világ van? Hiszen mindenkinek más és más játszódik le a "szeme" előtt egy ilyen samani utazas (mostanában ugyanis mindenki használhatja a növényeket) során, vagy lehet éppenséggel egy nagyon összefüggő kapcsolat mindegyik utazásban. Két dolgo ötlött fel bennem, vagy mindeki más világokba utazik s akkor (szkeptikus módon) azt mondanám nincs is másik világ csak a tudatunk illúziója teremti mindezt, vagy pedig van egy, max 3-4 fél világ (lehet nevezni az alsó, felső) világnak ahol teljesen más "élet", egy-két beszámolót elfigyelve a világűr mindenhol ott van, talán ez egy kiinduló kapocs lehet.
Lehet egy kicsit vagy nagyon is sci-fi -nek hangzott de azt hiszem akik átéltek már ilyen utazásokat, nem vethetik el eme gondolatokat. (ez most mégis rövidebb változat volt mert nem sok időm van :) )

hanaura 2009.12.09. 19:03:43

Erről írhatnál bővebben, akár egy egész cikket, én nagyon szívesen betenném ide, érdekel a téma is, meg a Te szemszöged is!


süti beállítások módosítása